Zoeken in deze blog

woensdag 25 februari 2015

Genieten!

Vandaag worden er weer gerechten gefotografeerd, in elk geval 7, maar misschien lukt het mij om nog iets te maken. Mijn dochters hebben vakantie, ik merk dat het niet eens zo veel uitmaakt. Behalve dan dat het mij toch wel wat effcienter leek om alleen naar de markt, Dille en Kamille en de Turkse slager te scheuren op mijn fiets. Nadat ik een kwartier had verspild met het zoeken naar mijn fietssleutel ontdekte ik dat mijn voorband plat was. Nu kan ik vanalles maar bandenplakken niet. Ik voel ook geen enkele behoefte om mij die kunst eigen te maken. De sleutels verruild voor die van de auto en om 10:00 uur was ik alweer terug met alles. Ondertussen was mjin verkering met mijn meiden naar de supermarkt gelopen, wat een verrassing!

Bananencaramelijs, lamsvlees met pruimen, yoghurt-cake, iets met Franse worstjes, Mexicaanse meloen, een dessert met Roquefort en een vispastei uit de oven.... En de gerechten worden gefotografeerd zoals ze zijn, dus geen schoensmeer op mijn kippetjes! En dat is maar goed ook, want meestal rijden we moe maar ramvol en voldaan na middennacht weer weg van de fotostudio. Ik ga vanavond dan ook zeker van alles proeven want ik neem een electrisch plaatje mee naar de fotostudio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten