Zoeken in deze blog

maandag 4 mei 2015

Gelanceerd!

Onverwachts vertrok ik eind april met mijn dochters voor een weekje naar Curacao. Geweldige timing, want mijn boek lag bij de drukker en we waren wel toe aan wat ontspanning, zon en family time! Mijn lief was al daar voor werk en we zouden op 30 april, de dag van de boekpresentatie, weer allemaal terugvliegen. Het was er heer-lijk!
Over de lancering van mijn boek maakte ik mij dan ook niet druk. De wijn zo zou sowieso al naar de locatie van de boekpresentatie worden gebracht door Mijn Hemel en de verrukkelijke Mexicaanse hapjes werden verzorgd door Let’s Salsa. Zelfs de boeken kon ik laten bezorgen bij Claudine, die namens Studio Groen de meeste foto’s die in het boek staan gemaakt heeft. Dus ook als ik laat zou zijn, hoefde ik niet veel meer te regelen. Totdat ik van een bevriende bakker een appje ontving. ‘Al zenuwachtig?’. Nou niet echt… En ook niet toen we vertraging bleken te hebben. Die hebben we met ‘windje mee’ ruim ingehaald gelukkig.
De terugreis verliep heel voorspoedig. De meisjes sliepen veel, ik helaas –afgezien van mijn rechterbeen- niet.
Op de automatische piloot heb ik gedoucht. Door een totaal gebrek aan initiatief was ik niet staat om mijn haar te wassen en te föhnen. Dus nog met het Caraïbische zand in mijn haar zijn we naar de prachtige Keukenshowroom van Tinello gereden. Ondertussen had mijn lief de glazen opgehaald bij de verhuurder en mijn moeder een heerlijke salade een soep gemaakt voor de afterparty thuis. Helemaal in het thema, Mexicaans!
Het was heerlijk en gezellig en geslaagd! En gelukkig was mijn lieve vriendin Carola er ook, en kon ik haar het eerste exemplaar overhandigen. Ik geniet nog na van de warmte, de lieve vrienden en familie die erbij waren en de bloemenzee die onze huiskamer vult!
Ondertussen hebben onze meiden nog vakantie en ben ik vandaag met hun naar mijn moeder gereden om samen boeken te brengen bij een aantal boekhandels. Heel bijzonder om mijn kookboek daar te zien liggen, wat een enorme eer!!! Primera in Oude Wetering en Veenerick in Roelofarendsveen, ondernemers die buiten de gebaande paden durven te kijken, dank jullie wel!! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten